Când a fost ultima dată când ai verificat greșelile website-ul tău?
Mai jos vă prezentăm o listă de greșeli comune descoperite în auditurile efectuate de Brand-it și cum să le evităm sau să le rezolvăm.
Atunci când cineva ne vizitează site-ul, avem doar câteva secunde să-I captăm atenția.
În decurs de doar câteva secunde, utilizatorul își dă seama unde sunt, ce pot face pe site-ul tău și de ce ar rămâne să citească serviciile oferite.
Este important să comunci în prima pagină, fără a da scroll, serviciul pe care îl oferi cât mai clar și simplu.
Fie că suntem o persoană analitică sau nu, în acest caz cifrele sunt esențiale pentru a crește website-ul în motorul de căutare Google.
Fără a analiza traficul pe website-ul nostru ne va fi greu să ne dăm seama unde pierdem vizitatorii, de ce nu reușim să atragem conversii și ce anume putem îmbunătății pentru a menține vizitatorii pe pagină, și mai mult de atât, de ai face pe aceștia să revină pe site-ul nostru.
Optimizarea ratei de conversie este o practică de a obține cel mai mare număr posibil de conversii de la persoanele care vizitează site-ul nostru.
Dacă atunci când suntem pe site și trebuie să căutam date de contact precum număr de telefon, adresă de email, sau un formular de contact prin care să poți solicita serviciile companiei, în loc ca acestea să fie vizibile și la tot pasul, cu siguranță ar trebui să regândești structura website-ului tău!
Când ai solicitat ultima dată un raport SEO pentru website-ul tău?
SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) este probabil una dintre cele mai grele și evitate discuții atunci când soliciți echipei de dezvoltatori crearea unui website.
Toată lumea dorește să aibă website-ul în prima pagină Google, însă doar 10 site-uri din domeniul tău vor ajunge acolo.
Putem lua o parte din această problemă în mâinile noastre, rezolvând probleme de SEO de bază precum modificararea titlurilor, a meta-descrierilor, verificarea funcționalității link-urilor sau a paginilor din website.
Identitate vizuală a website-ului include logo-ul, paleta de culori, icoane, stilul pozelor, etc. Toate aceste elemente trebuie să fie în armonie pentru a crea o identitate vizuală consecventă și puternică.
Deci, care ar fi anumite probleme de branding pe website?
Retargetarea vizitatorilor care au ajuns pe site-ul nostru este probabil una dintre cele mai mari avantaje pe care le avem.
Instalând tagul de urmărire de la Google și Pixelul Facebook, ne oferă posibilitatea de a crea liste de audiențe cu persoane care deja și-au manifestat interesul asupra serviciilor oferite de către compania noastră.
De obicei, atunci când căutăm un serviciu sau un produs, nu ne rezumăm la un singur website, căutând cel mai bun raport calitate/preț pe mai multe site-uri.
În plus, de cele mai multe ori avem nevoie de mai multe zile pentru a ne decide. Iar aici, remarketing-ul este esențial, pentru a arăta reclame vizitatorului care a fost pe site-ul nostru, cu serviciul sau produsul pe care la căutat, atât în rețelele de socializare, cât și în Google și pe site-urile partenere Google.
Viteza de încărcare a website-ului a ajuns tot mai importantă. Nu doar din cauza experienței utilizatorului pe site-ul nostru, ci și pentru faptul că aceasta a fost inclusă ca unul dintre factorii esențiali de clasare pe motorul de căutare Google.
Îți recomandăm să faci un test gratuit de viteză a site-ului tău folosind GTMetrix.
Acesta îți va oferi o idee de ansamblu a lucrurilor ce pot și ce trebuie să fie îmbunătățite la site-ul tău.
Navigarea prin site este unul dintre elementele cheie ale proiectării experienței utilizatorului. Dacă vizitatorii nu pot găsi rapid și ușor ceea ce caută, vor abandona site-ul tău și vor căuta soluții în altă parte.
Iată câteva dintre problemele tipice cu navigarea pe site:
Utilizatorul tipic scanează site-ul dvs. web și se oprește la ceea ce le atrage atenția. Nu vă citesc tot conținutul. Treaba ta este să încerci să-i determine să citească ce este important și ce îi ajută să ia o decizie.
Iată câteva sfaturi privind aspectul conținutului:
Traficul de pe mobil devine din ce în ce mai important și o mulțime de site-uri obțin deja mai mult trafic mobil decât traficul desktop.
Deci este foarte important să oferi o experiență utilizatorilor de pe mobil excelentă.
Optimizarea mobilă are în vedere nu numai proiectarea, ci și structura site-ului, viteza paginii și multe altele pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă vizitatorilor de pe mobil.
Cu toate acestea, multe site-uri web încă nu fac o treabă bună în acest sens.
Iată principalele sfaturi pentru o bună optimizare pe mobil:
Punctele menționate în acest articol sunt unele dintre cele mai frecvente greșeli ale site-urilor pe care le vedem întreprinderile pe site-urile lor. Vestea bună este că toate aceste probleme sunt relativ ușor de rezolvat, dar trebuie să le localizezi mai întâi! Aceasta înseamnă că trebuie să îți faci timp pentru a examina periodic site-ul web pentru probleme de conținut, design, conversie și capacitate de utilizare pentru a te asigura că obții rezultate maxime.