De ce fiecare companie are nevoie de blog
Acum că știi ce este un blog, este timpul să vorbim despre cum te va ajuta acesta în dezvoltarea afacerii tale. Unul dintre cele mai mari beneficii ale bloggingului este că te ajută să te conectezi și să creezi relații cu clienții și vizitatorii. Blogul tău este un loc minunat pentru a oferi conținut care să adauge valoare pentru cititori și îi ajută să înțeleagă mai bine cum să-și rezolve cele mai mari provocări. Publicând constant conținut atractiv pe blog, vei dovedi clienților și leadurilor că brandul tău are ceva de oferit.
Tot prin intermediul blogului tău, îți poți dezvolta propria comunitate. Dacă încurajezi o comunicare activă în secțiunea de comentarii la postările tale, vei crea o comunitate de oameni care vor deveni devotați brandului tău.
Blogging-ul este, de asemenea, o modalitate excelentă de a ajuta afacerea să iasă în evidență față de concurența care oferă produse sau servicii similare. Prin conținutul articolelor postate vei putea arăta personalitate, demonstrându-ți, de asemenea, experiența în industrie. Acesta poate fi factorul decisiv pentru un consumator care se află pe gânduri dacă să cumpere de la compania ta sau de la unul dintre concurenții tăi. Poți utiliza conținutul blogului pentru a arăta consumatorilor prin ce diferă compania ta și ce valoare oferi.
Un alt beneficiu suplimentar al bloggingului este că ajută la îmbunătățirea optimizării clasamentului în motoarele de căutare. De fiecare dată când adaugi conținut concentrat pe cuvinte cheie pe site-ul tău., lucrezi la creare autorității și îți îmbunătățești șansele de a fi găsit pe motoarele de căutare. Să nu mai spunem, că un conținut de calitate ajută la îmbunătățirea rețelei de linkuri interne, ceea ce contribuie la plasarea în topul rezultatelor căutărilor pe Google. De fapt, Social Media Today raportează că companiile care au blog, au cu 97% mai multe linkuri către site-ul lor decât cele care nu. Și un alt factor important reprezintă faptul că întreprinderile cu o secțiune de blog activă au parte de o creștere de până la 126% în numărul leadurilor primite.
Conținutul blogului nu aduce trafic către site-ul tău doar imediat după postare. Utilizatorii motoarelor de căutare vor continua să găsească postările tale în rezultate cu mult timp după publicarea acestora. Unele articole vor deveni longevive, ceea ce înseamnă că vor ajuta la creșterea traficului organic pentru o perioadă lungă de timp. Aceste conținuturi evergreen oferă o valoare imensă pentru brandurile mici, care se bazează pe căutarea organică pentru dezvoltarea afacerii.
Dacă ești interesat în dezvoltarea afacerii tale prin operarea unui blog de calitate, ne-ar plăcea să te ajutăm. Echipa noastră te poate ajuta în găsirea celui mai bun format pentru blogul tău și îți punem la dispoziție servicii de content marketing ca să poți oferi un conținut atractiv, educativ și distractiv pentru vizitatorii tăi în mod constant.