Dacă ești pregătit să începi un blog pentru compania ta, vestea bună este că este foarte ușor să adaugi această secțiune la siteul existent. Dacă site-ul este construit în WordPress, atunci adăugarea unui blog este la fel de ușor, precum crearea unei pagini goale suplimentare. În cazul în care siteul este gestionat de către un dezvoltator, acesta își va oferi ajutor în adăugarea secțiunii de blog.

Pentru cei care încep de la zero, platformele de blogging precum WordPress.com și Blogger îți va permite să începi gratuit. Cu toate acestea, pentru a crea o experiență de brand perfectă și a-ți menține imaginea profesională, vei dori să investești într-un hosting și nume de domeniu unic. Majoritatea acestor platforme de blogging te vor îndruma prin etapele creării blogului.

După ce ai activat blogul pe site-ul actual sau ai început unul de la zero, este timpul să începi să postezi. Urmărește pașii de mai jos ca să ai succes.

 

1. Începe cu o strategie.

În spatele fiecărei reușite de content marketing se află o strategie detaliată care ghidează procesul. Iar bloggingul nu face excepție!

În primul rând, trebuie să definești scopul blogului tău. De ce creezi conținut și ce speri să obții? Răspunsul la aceste întrebări te va ajuta să rămâi pe calea cea bună în timp ce cauți subiecte și postezi articole pe blog. Acest lucru te va ajuta să te asiguri că oferi valoare vizitatorilor tăi la fiecare pas.

În continuare, va trebui să iei în considerare cine este publicul tău. Dacă ai construit deja modele de buyer persona, le poți utiliza pentru a identifica persoanele care îți vor citi blogul. Dacă nu, poți începe prin descrierea cliențilortăi ideali. În plus față de demograficele de bază, ar trebui să iei în considerare și preferințele și nemulțumirile publicului tău., precum și provocările și motivațiile cele mai mari ale acestora.

Ca parte a strategiei tale de blog, vei dori, de asemenea, să determini cât de des vei publica conținut și cine va fi implicat în proces. Identifică membrii cheie ai echipei care te pot ajuta în planificarea, crearea și promovarea conținutului blogului. Asigură-te că toată lumea se află pe aceeași pagină și înțelege așteptările pentru rolul lor în procesul de blogging.

2. Cercetează cuvintele cheie

După ce ai o strategie de blog generală în vigoare, vei dori să te concentrezi pe crearea unei strategii de cuvinte cheie. Aminte-ți, blogul va juca un rol important în SEO, de aceea este important să începi cu o listă de cuvinte cheie în jurul cărora vei putea construi conținutul. Scopul este de a dezvolta o listă de cuvinte cheie care sunt relevante pentru companiata și produsul sau oferta de servicii.
Cercetarea cuvintelor cheie este un proces complex. Nu numai că trebuie să lucezi pentru a găsi cuvintele cheie pe care le utilizează publicul țintă pentru a găsi companii precum a ta, dar va trebui să ții cont și de volumul de căutare și de cât de multă concurență există pentru acele cuvinte cheie. De exemplu, dacă concurezi cu companii mai mari care au bugete SEO mult mai mari, atunci vei dori să te concentrezi asupra cuvintelor cheie care sunt folosite mai rar de către concurență.
Dacă nu ai un expert SEO în echipa ta, atunci poți considera dacă merită să angajezi ajutor extern pentru această parte a procesului de blogging. Deși angajarea unei companii SEO necesită o investiție inițială, te poate ajuta să economiseștii mai mult timp și bani pe termen lung, ajutându-te să eviți greșeli costisitoare, cum ar fi să folosești cuvinte cheie care nu sunt potrivite pentru brandul tău.

3. Generează subiecte și crează un calendar de publicare.

După ce ai o listă de cuvinte cheie în mână, vei dori să începi să cauți subiecte și să creezi un calendar de conținut. Începe cu lista de cuvinte cheie atunci când faci brainstorming subiecte potențiale pentru blogul tău. Deși cuvintele cheie SEO sunt importante, de asemenea, o să vrei să te asiguri că subiectele pe care le alegi transmite valoare pentru cititorii tăi. Asigură-te că orice subiect de blog care ajunge pe listă este relevant pentru publicul țintă.
După ce ai o listă de subiecte, poți începe să creezi un calendar de conținut. Calendarul te va ajuta să îți planifici conținutul din timp pe parcursul întregului an și să te asigure că articolele sunt publicate în mod constant. În timp ce construiești calendarul, notează eventualele viitoare evenimente relevante în jurul cărora poți crea texte. De exemplu, noul an este o oportunitate excelentă de a vorbi despre construirea de noi obiceiuri sau îmbunătățirea diferitelor aspecte ale vieții unuia.
Indiferent dacă utilizezi un instrument pentru calendarul de conținut sau doar folosești o foaie de calcul simplă, ar trebui să incluzi următoarele informații:

  • Subiectul articolului
  • Cuvinte cheie SEO
  • Descrierea conținutului
  • Persoana responsabilă
  • Data scadentă
  • Data publicării

Personalizează calendarul adăugând alte informații esențiale. Dacă ai mai multe publicuri țintă, poate dorești să incluzi conținut care se concentrează asupra diferite modele de buyer persona. De asemenea, poți adăuga orice informații despre modul în care va fi promovat conținutul, cum ar fi social media sau e-mail.

4. Creează conținutul.

După ce ai un plan în aplicare, este timpul să începi să scrii! Ar fi trebuit deja să aloci cine va fi responsabil pentru cercetare, scriere, editare și creare. Dacă nu, ia în considerare utilizarea unui serviciu de marketing accesibil pentru a te ajuta să creezi acest conținut. Asigură-te că în acest proces echipa ta lucrează împreună, de aici lucrurile o să meargă fără probleme.
Pe lângă conținutul scris, include imagini și alte unelte vizuale care ajută cititorul să înțeleagă informațiile pe care le prezinți. Poți realiza infografice sau videoclipuri pe care să le publici lângă texte pentru a-ți educa și implica și mai mult publicul.

5. Publică și promovează conținutul.

După ce ai pregătit conținutul blogului, este timpul să publici. Când încarci textele pe site, acordă atenție unor factori SEO importanți, precum titluri, rubrici și meta descrieri. Aceste detalii ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine conținutul blogului tău, astfel încât să le poată afișa utilizatorilor potriviți.
După ce conținutul a fost publicat pe blog, va trebui să promovezi articolele pe diferite canale. Poți începe prin a posta link-uri către blog pe paginile de social media. Multe companii folosesc, de asemenea, e-mail marketing pentru a da veste despre articolele noi. Nu uita să folosești linkuri spre conținutul existent la creeare noilor texte. Acest lucru va rezulta într-un SEO îmbunătățit, adăugând totodată mai multă valoare pentru vizitatorii tăi care sunt interesați să afle mai multe despre subiect.

Contactează-ne astăzi pentru a afla mai multe despre modul în care Brand|It îți poate pune în funcțiune blogul companiei în cel mai scurt timp!