În calitate de marketer, este util să ți evidența site-urilor de socializare în numere.
Statisticile ne ajută la organizare referitor unde să investești bănuții pentru ați face publicitate și ce domenii trebuie evitate.
Indiferent dacă vă interesează unde să începeți călătoria cumpărătorului pe Facebook sau costul plății pentru anunțuri, mai jos aveți statisticile Facebook pe care trebuie să le cunoașteți pentru 2019.
Statistici generale Facebook
- Facebook are 39.651 de angajați.
- Venitul pe Facebook pentru douăsprezece luni care s-a încheiat în iunie 2019 a fost de 62 miliarde de dolari.
- În 2018, Facebook a avut o rată de creștere anuală de 41%.
- 56% dintre persoane vizitează Facebook pentru a-și obține informațiile.
Statistici despre reclamele Facebook
- În 2018, Facebook a raportat venituri din anunțurile din trimestrul IV în valoare de 16,6 milioane USD, cu o creștere de 30% față de 2017.
- Prețul mediu pentru un anunț a înregistrat o scădere de 2%, în timp ce afișările anunțurilor au crescut cu 34%.
- 94% din veniturile publicitare din Q2 au fost reprezentate de anunțurile mobile, o creștere de 3% față de T1.
- Veniturile publicitare Facebook au fost de 16.624 milioane dolari în trimestrul II.
- SUA și Canada au alcătuit 8.115 milioane de dolari din veniturile publicitare pe Facebook în al doilea trimestru.
- Există 7 milioane de agenți de publicitate pe Facebook.
- Anunțurile video Facebook au un CPC redus, la 1,86 USD.
- Posibilitatea potențială de publicitate pentru Facebook este de 1,9 miliarde.
- Costul pe clic mediu pe Facebook este de 1,72 USD.
- Se estimează că veniturile totale ale anunțurilor Facebook vor ajunge la 39,4 miliarde USD până în 2021.
Statistici despre utilizatorii Facebook
- 69% dintre americani folosesc Facebook.
- Facebook este folosit de 51% dintre adolescenții din SUA.
- 43% dintre adulții americani își primesc știrile de pe Facebook.
- 74% dintre adulții americani vizitează Facebook în fiecare zi.
- 96% dintre utilizatorii Facebook accesează aplicația pe mobil.
- Facebook a raportat că 3-4% din profilurile utilizatorilor activi lunari (MAU) au fost false și le-au eliminat în primul trimestru al anului 2018. Este vorba de 88 de milioane de conturi.
- Utilizatorii activi zilnici în medie pentru al doilea trimestru au fost de 1,59 miliarde, cu o creștere de 8% față de an.
- Numărul de utilizatori activi lunar pentru cel de-al doilea trimestru a fost de 2,41 miliarde, de asemenea o creștere de 8% în raport cu an.
- În 2018, un procent de 35% din publicul Facebook a fost sub 25 de ani.
- Utilizatorii Facebook cu vârsta de peste 65 de ani este de 41%.
- În 2018, a fost raportat că 1,1 miliarde de utilizatori Facebook vorbesc limba engleză.
- Numărul total de utilizatori activi de pe Facebook este de 1,47 miliarde.
Statistici demografice pe Facebook
- Femeile cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani reprezintă 13% din utilizatorii activi la nivel mondial pe Facebook.
- Bărbații cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani constituie cel mai mare grup demografic, în proporție de 19%.
- India este țara cu cei mai mulți utilizatori Facebook, având nu mai puțin de 300 de milioane.
- Utilizatorii Facebook sunt în proporție 57% bărbați și 43% femei.
- Pe Facebook există 1 miliard de utilizatori din Asia.
- În Europa există 385 de milioane de utilizatori Facebook.
- Peste 80% din utilizatorii activi zilnici de pe Facebook provin din afara statelor SUA și Canada.
- Facebook are 2,41 miliarde de utilizatori activi lunari.
- 65% dintre utilizatorii Facebook au vârsta sub 35 de ani.
Statistici de marketing
- În 2018, 78% dintre consumatorii americani au făcut achiziții care au pornit de pe Facebook.
- 93% dintre companii sunt active pe rețeaua de socializare Facebook.
- Imaginile reprezintă 18% din postările de pe Facebook.
- Postările Link primesc cu 76% mai puțină interacțiune decât postările video.
- Rata medie de implicare în toate industriile de pe Facebook este de 0,09%.
- O persoana obișnuită petrece zilnic în medie 37 de minute pe Facebook.
- Peste 2,7 miliarde de persoane folosesc serviciile grupului Facebook în fiecare lună.
- Facebook Stories are 500 de milioane de vizitatori zilnic.
- 4,6% dintre marketeri utilizează reclame video pe Facebook.
- 35% dintre marketeri au campanii de tip influencer de succes pe Facebook.
Statistici de tip video pe Facebook
- În 2018, utilizatorii Facebook cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani au dat cu 75% mai puțină atenție anunțurilor video decât utilizatorii care au peste 65 de ani.
- 75 de milioane de oameni folosesc funcția ”Watch” dedicată video-urilor cel puțin un minut în fiecare zi.
- Utilizatorii au o șansă de 1,5 ori mai mare să vadă un videoclip pe telefonul lor, în detrimentul desktop-ului.
- 62% dintre oameni au declarat că sunt mai interesați de un produs după ce l-au văzut pe un videoclip pe Facebook.
- Promoțiile video au ajuns să fie la fel de importante ca și promoțiile foto.
- 81% dintre companii preferă marketingul video pe Facebook.
- Facebook este a doua cea mai populară proprietate video, după Google, cu platforma Youtube.
- Politica este cea mai înaltă categorie de povești Facebook, având un procentaj de 36%.
Menținerea la curent cu Facebook este un factor important în strategia de planificare a campaniilor în mediul digital.
Pentru mai multe informații despre utilizarea Facebook în planificarea ta pe rețelele de socializare, lăsați-ne un mesaj.