Experiența de astăzi ne-a făcut să punem această postare pe pagină.
Verificam campania unui partener care promova ca oferă mii de accesări pe site-ul web prin campanie de tip Traffic pe Facebook, cu screenshot din campanie, dar în realitate pe site intrau doar zeci de persoane. O discrepanță între raportările Facebook și Google enormă, de care știm oricum că există într-o anumită măsură.
Până să arătăm cu degetul care e vinovatul în raportare, ne-a atras atenția un lucru: Setarea Performance goal-ului era lăsată pe ”Link Clicks”.
Vă recomandăm schimbarea acestei setări pe ”Maximise number of landing page views”. Practic, făcând acest lucru spunem algoritmului Facebook că dorim să afișeze reclama celor mai predispuși în a fi interesați să navigheze pe site-ulul nostru, nu doar celor care dau click-uri din greșeală pe reclame și caută panicați X-ul să închidă pagina.
Acum, bineînțeles că la număr, dă mai bine campania setată pe ”Link Clicks”, dar dacă campania o faci pentru tine și nu pentru a oferi cifre unui client, îți recomandăm să treci pe ”Maximise number of landing page views” #reclamefacebook #reclameinstagram